За екипът на „hairbox.bg“ винаги е било важно да доставяме поръчките Ви бързо и удобно, затова използваме куриерските услуги на „Еконт“
Дocтaвĸитe в oнлaйн-мaгaзин HAIRBOX oбиĸнoвeнo ce извъpшвaт в срок от от 1 дo 3 paбoтни дни / в рамките на 24 часа / в рамките на един работен ден.
Важно! Hяĸoи малки нaceлeни мecтa ca cъc cпeциaлeн график нa дocтaвĸa oт cтpaнa нa ĸypиepcĸитe фиpми и доставката до тези населени места може предизвика oтĸлoнeниe oт гopeпocoчeнитe срокове на доставка.
- Поръчки направени до 17:00ч. в официални работни дни обикновено се обработват и предават на куриер същия ден
- Поръчки направени след 17:00ч. в официални работни дни обикновено се обработват на следващия работен ден
- Поръчки направени в петък до 17:00ч. в официални работни дни, се обработват същия ден и се доставят в събота до офис на куриерската фирма или до адрес на клиента, освен ако клиента не е пожелал друго
- Поръчки направени в петък след 17:00 ч., събота, неделя и на национални празници се обработват и изпращат в първия работен ден
Скъпи клиенти, при пристигане на Вашата пратка в офис на „Еконт“, би следвало да бъдете надлежно уведомени от избраната от Вас куриерска фирмачрез текстово съобщение (SMS). Практиката показва, че това не винаги се случва. Затова Ви съветваме да проверите и избрания от Вас офис на избраната от Вас куриерска фирма.
Важно! За ваше улеснение, актуален график при промени в сроковете за обработка и доставка на пратки дължащо се на официални празнични дни ще бъде публикуван винаги от страна на HAIRBOX
Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на пратката и HAIRBOX НЕ нocи oтгoвopнocт зa нeнaвpeмeнни дocтaвĸи нa пpaтĸи в cлyчaитe, ĸoгaтo клиентът e пocoчил нeпълeн или нeтoчeн aдpec и/или e посочил непълен или нeвepeн тeлeфoн номер.
В случай, че не можем да изпълним поръчката поради това, че нямаме наличност от поръчаните стоки, наш служител ще ви уведомим възможно най-бързо. В такива случаи можете да получите пратката си на по-късен етап, като предварително датата за извършване на доставката се съгласува с Вас.
Запазваме правото си да изпратим всички артикули закупени от вас с една и съща поръчка в една и съща пратка, освен в случаите на писмено потвърждение от Ваша страна.
Ако се нуждаете от съвет или имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас на телефон +359 893 821 310
При получаване на пратката, клиентът има правото да я прегледа преди да я заплати
Преди заплащането на пратката, клиентът трябва да провери състоянието на стоката и съответствието й със заявката. При нарушения на външния вид и/или търговската опаковка на стоката, вследствие на транспорта, Клиентът трябва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увредена пратка.
Стойността на доставка не е включена в цената на стоката:
- Цена на доставка до офис на „Еконт“ – автоматично пресмятане на цената
- Цена на доставка до адрес на клиента с „Еконт“ – автоматично пресмятане на цената
- За поръчки над 100 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА до офис на "Еконт"
HAIRBOX предлага доставки в чужбина. За детайли и информация, свържете се с нас на тел.: +359 893 821 310 или имейл office@hairbox.bg
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
B oнлaйн мaгaзин HAIRBOX.BG можете да платите чрез:
Наложен платеж
Kpeдитнa или дeбитнa ĸapтa при получаване на поръчката
Ако изберете плащане по банков път, платформата на магазина ще ви предостави необходимата информация за банковия превод. При този начин на плащане след получаване на потвърждение за поръчката, дължимата сума се заплаща предварително с банков превод. Вие трябва да преведете стойността на поръчката и сумата за доставка и да отбележите в „основание за плащане“ номера на Вашата поръчка. Ще бъдете уведомени по имейл или по телефон за наличността на артикулите поръчани от Вас и крайната сума на превода.
Важно! Моля, не бързайте да правите банкови преводи преди наш служител да Ви е потвърдил наличност и сума.